Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi

Kurumsal itibarın, kurumlar için önemli olmasının nedenleri arasında, rekabetin artması en önemlisidir. Stratejistler, kurum itibarını rakiplere karşı bir üstünlük olarak görmektedirler.İtibar denilirken sadece kurumun geçmiş stratejilerinden akılda kalan durum olarak algılanmamalıdır. Artık günümüzde, kurumların şimdiki zamanlarında da itibarlarını iyi yönetmeleri gerekmektedir.

Bir kurum için “itibar” oluşturmak oldukça zordur. Bunun nedeni ise itibar kavramı uzun bir zaman içinde oluşan, yaratılması zor fakat bozulması kolay olan bir kavramdır. Bunun yanında yukarıda ki paragrafta da belirttiğim gibi itibarını oluşturan bir kurumun, itibarı henüz oluşmamış ya da oluşma safhasında olan bir rakip kuruma karşı çok büyük avantajı bulunmaktadır.
 

Danışmanlık Hizmetinin İçeriği

Kurum

Kurumsal yönetim

Yönetim ve liderlik

Değişim, değişim yönetimi

Kurumsal imaj ve kurum kültürü

Olumlu kurum iklimi yaratma

Olumsuz kurum iklimi ve çalışanlara etkisi

Kurumsal imaj ve öğrenen kurum

Sinerji etkisi ve kurumsal imaj

Kurumsal imaj yaratmada üzerinde durulacak ilkeler

Doğru kurumsal imaj göstergeleri

Kurumsal sadakat

Sadakat yaratan diyalog

Müşteri-vatandaş sadakati

Çalışan sadakati

İmaj yönetimi

İmaj marka/kurum yönetimi

Müşteri/vatandaş ilişkileri