Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi
Kurumsal itibarın, kurumlar için önemli olmasının nedenleri arasında, rekabetin artması en önemlisidir. Stratejistler, kurum itibarını rakiplere karşı bir üstünlük olarak görmektedirler.İtibar denilirken sadece kurumun geçmiş stratejilerinden akılda kalan durum olarak algılanmamalıdır. Artık günümüzde, kurumların şimdiki zamanlarında da itibarlarını iyi yönetmeleri gerekmektedir.
Bir kurum için “itibar” oluşturmak oldukça zordur. Bunun nedeni ise itibar kavramı uzun bir zaman içinde oluşan, yaratılması zor fakat bozulması kolay olan bir kavramdır. Bunun yanında yukarıda ki paragrafta da belirttiğim gibi itibarını oluşturan bir kurumun, itibarı henüz oluşmamış ya da oluşma safhasında olan bir rakip kuruma karşı çok büyük avantajı bulunmaktadır.
Bir kurum için “itibar” oluşturmak oldukça zordur. Bunun nedeni ise itibar kavramı uzun bir zaman içinde oluşan, yaratılması zor fakat bozulması kolay olan bir kavramdır. Bunun yanında yukarıda ki paragrafta da belirttiğim gibi itibarını oluşturan bir kurumun, itibarı henüz oluşmamış ya da oluşma safhasında olan bir rakip kuruma karşı çok büyük avantajı bulunmaktadır.
Danışmanlık Hizmetinin İçeriği
Kurum
Kurumsal yönetim
Yönetim ve liderlik
Değişim, değişim yönetimi
Kurumsal imaj ve kurum kültürü
Olumlu kurum iklimi yaratma
Olumsuz kurum iklimi ve çalışanlara etkisi
Kurumsal imaj ve öğrenen kurum
Sinerji etkisi ve kurumsal imaj
Kurumsal imaj yaratmada üzerinde durulacak ilkeler
Doğru kurumsal imaj göstergeleri
Kurumsal sadakat
Sadakat yaratan diyalog
Müşteri-vatandaş sadakati
Çalışan sadakati
İmaj yönetimi
İmaj marka/kurum yönetimi
Müşteri/vatandaş ilişkileri